سوالات متداول
بله، پس از تکمیل مراحل سفارش، می توانید با انتخاب گزینه ارسال به آدرسی غیر از آدرس پروفایل، آدرس جدید خود را وارد کرده و سفارش شما به آن آدرس ارسال می شود.
بله، شما می توانید پس از تکمیل سفارش با انتخاب گزینه ارسال به عنوان هدیه، سفارش خود را به آدرس جدید ارسال کنید. فاکتور سفارشی که به عنوان هدیه ارسال می شود به آدرس مورد نظر ارسال نمی شود و در سفارش بعدی که به شخص شما تعلق دارد ارسال می شود.
با توجه به مصوبات معاونت بهداشت، جایگزینی محصولات آرایشی و بهداشتی به دلیل رعایت اصول بهداشتی امکان پذیر نمی باشد. در مورد کالای برقی در صورت وجود ایراد در دستگاه می توانید آن را تعویض نمایید. جهت تعویض با تماس و هماهنگی با واحد خدمات پس از فروش می توانید محصول را ارسال و محصول جدید خود را دریافت نمایید. توجه داشته باشید در صورت تغییر هزینه ارسال محصول به عهده مشتری خواهد بود.
پاسخ: بله، درمانیت به طور منظم و روزانه قیمت محصولات عرضه شده در وب سایت خود را کنترل و به روز رسانی میکند.